Datorhaveri

Hej alla som längtat efter att jag ska skriva;-) Alla trogna fans som sitter och kollar varje dag om jag uppdaterat vad som händer i mitt liv:-) Eller kanske inte. Vår dator kraschade för bra länge sen nu och jag börjar ledsna på att inte kunna kolla mailen, läsa aftonbladet och göra mitt nya intresse...BLOGGA.
Men snart hoppas jag att den nya datorn dyker upp så jag kan göra alla dom sakerna igen obehindrat. Då SKA jag även lägga upp bilder från semestern, bättre sent än aldrig.

Jaha då har sjukskrivningen tagit slut och jag är tillbaka i verkligheten igen, dock bara på 50´%. Men det räcker vill jag lova, är helt slut när jag kommer hem. Igår måste alla spänningar släppt för jag fick sån förbannad huvudvärk, har aldrig varit med om liknande. Paulan stackarn ville vi skulle ringa sjukan...till slut ringde jag min egen sjukvärdsrådgivning....MAMMA. VAD VORE MAN UTAN SIN MAMMA????? Jag bara undrar. Mammor måste vara den mest fantastiska uppfinningen. Hon kom med lite råd, Paul blev ombedd att badda pannan och köpa coca cola, efter några timmar hade det värsta släppt och jag orkade ta mig upp på toa för att sen stupa i säng igen.

Om 2,5 vecka ska jag åka HEM:-) Hem och vara med Dullanta när mammsen och pappsen far utomlands. Då ska det mysas, ätas stuvade makaroner, gå på bio, klippas hår, umgås och bara vara.

TJOFLÖJT

Kommentarer
Postat av: Jolanta

Kul att du ska komma hem :D

2008-08-20 @ 14:37:24
Postat av: Mosta Nilla

Vilken rar töis, det måste vara efter din moster//PIÖ//Nilla

2008-08-20 @ 21:28:59
Postat av: Mamma

Jag pratar med mamma hon hälsar//N

2008-08-20 @ 21:30:32
Postat av: Sofia

Hej syster.

Mamma är det bästa man har.

I förrgår var vi på Söderön och käkade lite glass och sen ringde hon och jag sa att vi käkat glass och skulle åka och köpa vindruvor.

"Har du mens?" Och tro inte på fan, det har jag.

Hur kunde hon veta?

2008-08-21 @ 11:46:18
URL: http://sofiaineast.blogg.se/
Postat av: Tobias

Fantastiskt skrivet Syster-Yster! Att vara mamma är inte något man blir, det är något man är. Lugna puckars här hemma, allt är som vanligt. Man är trött på morgnarna, solen skiner på dagarna, och sen, när klockan blir fyra, då sker något magiskt; det blir regn:)



Ha det bra där nere och fortsätt skriva!



Puss och kram från Källparken.

2008-08-22 @ 14:58:10
URL: http://fanvabrajagär.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0