Snö



Jag är seg på uppdatering. Hade tänkt lägga upp bilder från förra helgen på besöket vi hade då. Men icke, den lilla dosan som man behöver för att lägga in bilderna på datorn verkar min kära sambo gömt nånstans. Han ska ögonaböjj när han kommer hem få leta reda på den:-)
Förra helgen var mycket trevlig i vilket fall. Synd bara att det var så in i skogen mycket folk på Ullared. Jag hade ledsnat redan kl 8. Vi höll ut till strax innan halv 9 innan vi gick ut därifrån. Till å med jag blev avskräckt:-) Mycket trevligt att iaf få umgås med mina kära vänner. God mat bjöds vi på av karlarna, sen gjorde jag och Lina efterrätt. Mycket gott, men kanske lite FÖR mycket choklad på, men sån är Lina:-) Den efterrätten ska jag nog bjuda mamma å pappa på när vi är där på nyår. Nu lackar det mot jul, ska bli så mysigt, längtar mest till annandan då familjen kommer hit. Fick veta att den 27 december kommer även (håll er i hatten) MORMOR OCH MORFAR. Det trodde man ju aldrig:-) Jag har knappt kunnat smälta det än:-)

Återkommer med bilder så fort jag kan. Håll ut kära vänner:-)

Kommentarer
Postat av: Micaela

Hej! Den är fyra kvadratmeter större =) Haha! En trea på 75. Det blir skönt att komma från Gottsunda! Jag har min köplats kvar hos Uppsala hem så vi kan hålla ögonen öppna efter en fyra i sala backe hos dom. Men hellre en trea i Sala backe än en trea i Gottsunda!

Verkmästargatan vid Uven typ.

Hur står det till med er?

Kram!

2008-12-10 @ 15:21:01
URL: http://micaelasruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0