FÖRSTA INLÄGGET!!!:-)

Hej alla glada som vill läsa om mitt roliga liv:-)

Paulan sitter och skattar åt mig för min blogg ser så kall ut och för att jag börjat blogga. Detta ska bli skojigt. Får se om man lyckas få till nånting att skriva ibland.

Vi är just nu på Gotland, solen skiner och vi har det alla tiders. Leo är med "gammelmormor" idag och springer runt i skogen. Vi ska ta oss till Tofta och bättra på brännan:-) Imorgon bär det av mot NUPPsala. Saknar alla där hemma så mycket. Veckan på Gotland har varit mysigt. Bara jag, Paulan och Lilla Lelo som Alice skulle sagt. Två kvälla tillbringade vi med allas vår Emma och Linnea. För jäkla trevligt. Det var INTE OKEJ att ni åkte hem:-)

Vi ses  snart. På återseende.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Paulan

Lycka till med bloggandet :P puss puss

2008-07-28 @ 18:21:34
Postat av: Anna

Kul å följa en till blogg! :) Kram

2008-07-29 @ 09:45:36
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0