Endurohelg i Vimmerby



I lördags bar det av mot Vimmerby. Mangan hämtade upp kl 7.00 för en heldag/kväll/natt med enduro. Ni där hemma tycker väl säkert jag är galen som ger mig ut i skogen frivilligt en HELDAG för att kolla motorcyklar:-) Men ni ska bara veta, det är rätt mysigt. Jag var skeptisk till denna heldag innan, men när jag väl var där ångrade jag mig inte!
Grannarna dök upp där med så det blev lite mer sällskap till alla dessa tusen som vandrade runt i skogen som åskådare. Jag hejjade såklart på Storvretas talang NIKLAS "Nisse" Gustafsson. Han var inte dålig han inte. Han gled in som sexa framåt natten, inte illa pinkat. Klockan 2.15 var vi så trötta så då bestämde vi att åka de 13 milen hem. Var hemma vid fyra tiden. Så igår gjorde vi inte många knop:-) Vi låg mest i soffan och kollade gamla repriser från veckan som gått. På kvällen gjorde vi en LINA:-) Ska lägga in några bilder. Jag hade så svårt å förstå hur det funkade, men nu har min kära sambo förklarat för mig så jag tror jag är med på noterna.

Om 11 dagar dyker mina prinsessor upp, jag längtar.

Uppdaterar med lite bilder från helgen.





HEJJA NIKLAS!!!!!







Galen åskådare:-)










En puss till alla nära och kära som läser min blogg och hänger i och orkar läsa om mig här nere:-)


Kommentarer
Postat av: Paulan

Mycket fina bilder :P



Nu börjar man komma i fas igen men det var en hård dag i lördags, undrar hur det hade varit om man var med och körde :P Heja Nisse!



Puss på dig älskling

2008-11-17 @ 18:05:46
URL: http://www.liljegrenracing.se
Postat av: Lina

FINA BILDER!!!!



Vet inte om jag hade tyckt att det var så kul att titta på mopedister gå lös i skogen.. men men :-P



ses snart!

pöss

2008-11-18 @ 16:56:01
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0