Uppdatering om i torsdags.


Många är intresserade hur det gick i torsdags. Vi kom dit nervösare än någonsin. Jag trodde jag skulle spy rätt ut (trots att jag inte håller på med såna aktiviteter)
När vi väl kom in i det mörka rummet och hon kletat på all smet fick vi äntligen se det finaste vi någonsin sett:-) Men det var en busig rackare. H*n gömde sig och ville inte vara med och visa upp sig när hon skulle mäta. Efter nästan en timme hade hon lyckats mäta allt utom hjärtat. Så vi ska tillbaka på tisdag och hoppas att våran pärla ligger bättre till. Men jäklar vad h*n dansade runt därinne:-) Dancemovesen måste pärlan ärvt av sin mamma:-) Vi blev framflyttade (eller beror på hur man ser det), bebisen är nu beräknad den 18/7 istället för 23/7 som det var innan. Vi fick heller inga bra bilder så på tisdag ska det tas nya. Jag uppdaterar er då med bild och hur det gick.

Nu ska jag packa upp alla kassar från Knullared.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Marih

Ohhh så kul. Minns hur dte var på första UL,jag var sUper nervös jag me. Kul att ni fått se de lilla livet nu och hoppas h*n håller sig lite lugnare vid nästa titt. Väntar nyfiken på bilder ;)

2009-02-22 @ 09:36:53
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: anna

Ååh vad roligt :) Jag ska på UL den 23 MARS :D:D



2009-02-22 @ 16:36:26
URL: http://aaannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0