Hemma igen och barnvagnen på plats:-)



Hemma igen från en mysig vecka i Uppsala och på Öland:-)Tiden i Uppsala var som vanligt för kort. Men lite hann jag med. En tripp till Ikea med bror och syster, bebisshopping på babyland med mamma (TACK MAMMA FÖR SAKERNA DU KÖPTE), myskväll hos Lisa, Fika med Höjer, Frida och Linda, studentfirande och lite till:-)

I lördags drog jag vidare med Julia och papsen till Öland för nästa studentfirande. Kusin Niclas stod på tur. Regnet bokstavligen ÖSTE ner, inte så skönt...men kvällen blev trevlig iaf.

Sen bar det av hemåt till min kära sambo som jag längtat efter sen jag åkte:-) Mysig kväll blev det iaf när jag kom hem;-)

Igår var jag hos morski....allt bra med lille mannen i magen. Mitt blodtryck har legat lite högt under hela graviditeten så i fortsättningen är det extra koll med kissprov varje gång så det inte blir äggvita med....Var nu snäll sista veckorna och ställ inte till det i magen kära barn.

Vagnen kom hem igår med:-) Den står nu bara och väntar på sin premiärtur:-)

VI LÄNGTAR EFTER DIG BEBISEN!





Om ett par dagar glider vi in i vecka 36:-)














Kommentarer
Postat av: Micaela

Dur så fin! Och vagnen med, vad va det för märke på den? Hoppas ni mår bra under slutspurten (som inte känns i närheten av en spurt...) =)

2009-06-11 @ 14:14:48
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Micaela

Har inte börjat på nya jobbet än, har bara provjobbat ett par gånger, men det har gått bra! Börjar efter midsommar men det är ju bara 4 veckor, sen är jag mammaledig ett tag till =) Max börjar på dagis 14 september.... =(



Han hostar och hostar och hostar hela nätterna =( troligtvis bara en långdragen typ av förkylning. Vi får se hur det artar sig. Sömnbristen börjar bli jobbig iaf =(



Hoppas för din skull att han vill titta ut lite tidigare =)

Kramar!

2009-06-11 @ 19:49:17
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Sara Johanna

Nu börjar det närma sig med STORA steg för förlossning.

Vilken tjusig vagn ni har till er lille prins då han har tittat ut.

Hoppas allt är bra med er.

Kram

2009-06-13 @ 07:53:09
URL: http://sarajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0