Vad är min moster för en moster:-)


Hon har (med min hjälp) kapat av Paulans hår. Jag hade lite ångest innan, smekte hans långa långa långa hår hela dagen innan men han blev för himla fin, men lite ovant är det än.
Bilder kommer nedan. Vågar inte skriva här va jag kallar honom, det kanske kan bli stötande:-) Men han är fin i vilket fall:-)

Imorgon är det måndag, vilket innebär att jag får finfrämmande:-) LISA, ALICE OCH OLLE kommer och våldgästar. Man tackar:-) Då ska det mysas, glida i runkisar, prata skit, bada om vädret tillåter. Ska bli för trevligt!

Idag är det tvätt för hela slanten. Ska man kanske ta sig ann bebiskläderna med?? Börjar närma sig nu....26 dagar återstår till BF. Ska man bli mamma sen?? Och klara denna uppgift?? Det känns läskigt, men samtidigt JÄTTESPÄNNANDE.











Han ser lite rädd ut:-)






















Nästintill färdigt:-) Lite finjusteringar bara kvar. Visst är han fin?:-)




Kommentarer
Postat av: Sofia

SEXY!

2009-06-21 @ 17:01:32
URL: http://sofiaineast.blogg.se/
Postat av: Lina

oj oj oj.. Snygg-Paulan tittar fram :-P

2009-06-22 @ 11:08:13
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: mosta Á

vliken tur att du har en moster som är så snäll.

Jag säger som Abbe brukar säga: "Jag är fan bäst"

2009-06-27 @ 09:24:29
Postat av: Hanna

Fin han blev i kort hår! Och vad fin du är i din mage! :)

Jag kan fortfarande inte fatta att jag är en mamma efter 1,5 år. Haha :)

Kram o lycka till!

2009-07-03 @ 21:00:09
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0