Wouppsala



Jaha då var man på plats i Uppsala efter en 5 timmar lång resa. Som vanligt har jag ett späckat schema här uppe. Ska nog vara glad om jag hinner klämma in lite tid med familjen oxå.

Idag har Thea varit på besök, henne har jag inte sett sen innan Palmes tid...inte igår!

Nu ska jag krypa ner under täcket i denna förskräckligt varma lägenhet med min håriga vän som nu får ersätta min sambo i några dagar. Dock blir det jag som får vara mannen i detta förhållande, iaf dessa dagar. Det är Leo som ligger framför mig...men det får gå till jag återigen får ligga sked framför Paulan:-) Saknar dig älskling!

Puss



Kommentarer
Postat av: Palle

Blir ensamt inatt och att tråkigt att inte ligga sked :/ Tänker på dig. puss puss

2009-06-02 @ 23:09:48
Postat av: Hille

Till Paulan---->>>> Blir riktigt ensamt. Vem kom på denna idé? Puss puss

2009-06-02 @ 23:18:54
Postat av: Sofia

Hello you pregnant bastards. Uppdatering kanske?

2009-06-10 @ 13:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0