Ångkokaren:-)


Vi renoverar ju som ni vet. Det har dragit ut på tiden, men det är inte alltid lätt att hinna med när man ska åka till uppsala, jobba skift, umgås med vänner osv. Men i vilket fall så har "vi" nu plockat ur allt från vardagsrummet och igår kom Pauls föräldrar med en FANTASTISK uppfinning som Paul kollat ut. En ångkokare som värmer bort tapeterna:-) Jag ska knäppa en bild ikväll när den är igång igen så ska ni få se:-) Den ser ut som en sån maskin som ET hade om jag inte minns helt fel. Pauls pappa kommer i eftermiddag så ska dom ta ner tapeterna och sen hoppas jag att vi inom kort kan måla och tapetsera. Ha lite tålamod, det kommer bilder på det färdiga resultatet så småningom. Just nu är det ingen idé att knäppa kort på det färdiga resultatet i Thors rum. Alla grejer som är i vardagsrummet i vanliga fall är nu i hans rum.

På tal om något annat så kommer jag hem den 2 juni. Det blir dock en kortare visit än det var tänkt (lång för min del, en hel vecka). Jag åker upp den 2 juni på förmiddagen och sen åker jag med pappa och Julia ner till Öland den 6 juni. Den 5 juni ska jag på studentfirande så tyvärr är det endast den 3 och 4 juni jag hinner umgås med folk. Det finns säkert några som tycker det är för kort att åka upp då (tex mamma), men men...så är det nu. Och jag vill i ärlighetens namn inte vara FÖR långt ifrån Paul nu när det närmar sig. Och dessutom är det precis lika långt att åka hit som det är för mig att åka upp. Känns som det oftast är jag som måste flytta mig.

Nu ska jag lägga mig i soffan lite, skönt att det är lite sämre väder idag, säkert bara jag som tycker det:-) Denna gassande sol som varit i veckovis är inte skönt i dessa dagar:-)

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Lina

När jag bara läst överskriften tog jag för givet att det var du som var ångkokaren... haha

2009-05-04 @ 16:45:01
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Micaela

Du och alla andra gravida, är nog de enda som tycker så =)

2009-05-04 @ 17:08:19
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Hille

Ibland känner jag mig som en ångkokare Lina:-)

2009-05-04 @ 19:02:55
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Marih

Ja jag förstår att ni längtar.Det är helt underbart att äntligen ha våran lilla tjej här,har inte forstått de riktigt än bara :o) Massa kramar från oss och hoppas du mår bättre av att gå hemma.

2009-05-04 @ 21:16:51
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0