Uppdatering från Uppsala

Här flyter livet på som alltid när man är här...sitter mer i bilen än vad jag är hos folk eller hemma. I fredags var det mys med familjen, pizza och Cola:-) I lördags var jag uppe med tuppen och skjutsade mamsen och papsen till bussen då dom skulle fara till Prag. Efter lite strul kom dom iväg och jag åkte hem till soffan och vilade lite innan Lina ringde och kom med en strålande idé:-) JAG OCH JULIA skulle dit och hälsa på. Men först en tripp till Öppet hus på UAS. När vi var hos Lina blev vi bjudna på god mat och mycket gott sällskap.
I söndags började dagen med att jag fösökte ringa min kära sambo som konstigt nog gått upp i rök...jag ringde honom mellan 10-13, inget svar...vid 12 tiden började jag bli RIKTIGT nervös att något hänt. Då ringer han och säger att han "spelat tvspel och inte hört att det ringt" KARLAR!!!!!
I vilket fall så gick jag senare på dagen på stan med min bror och sen vart det lugna gatan i soffan på kvällen.
Idag måndag har jag och den lilla lillasystern varit hos den stora lillasystern och käkat mat och haft det allmänt mysigt:-)

Dags att läsa min bok som jag snott av Julia. Imorgon bär det av till frisören, som jag längtat efter denna stund:-)

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0