Innebandy i Hovet



I helgen har det varit elit innebandy i Hovet...ja ni hörde rätt...I HOVET! AIK var här och spelade. AIK är verkligen inte mina favoriter, men när dom kommer till Hovet så kunde faktiskt tom jag tänka mig att hejja på dom. Det blev AIK vinst med 6-4 inför fullsatta läktare. Alfons är numera en trogen innebandysupporter med Pelto på huvudet:-) Jag ska be min bättre hälft att lägga in en bild på honom sen.

Idag är jag och Alfons hemma själva för första gången, känns lite läskigt och konstigt. Men vi klarar det galant. Tråkigt bara att inte Paulan är hemma.

Beslutet är taget, jag hoppar över klassfesten.

Jag hade visst inte så mycket att förtälja.

Nu ska jag ut och rulla "pittforden" som pappa skulle sagt:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0