Jag vet jag vet...dålig uppdatering och 66 dagar kvar


Har fått lite pikar om dålig uppdatering (tack moster), så det är bäst att jag uppdaterar lite:-) Jag går ju numera hemma om dagarna. Försöker göra iaf nånting varje dag. Vissa dagar är jag bara helt slut så jag orkar inte. Igår satt jag ner tex när jag LAGADE mat. Pulsen rusar i höjden så att stå är inget alternativ dessa dagar. Men jag blev iaf piggare framåt kvällen så jag donade lite med tvätt, disk och bar ut lister i garaget som svärfar sen ska måla. Lite fick jag iaf gjort.
Renoveringen går mot sitt "slut", eller inte riktigt men man börjar se ett slut på det hela. Paulan målar just i detta nu taket:-) WIIIIIIIIIIIIIIIIIE!!!!!!!! Jag är ingen städmänniska, men jag längtar till vi ska städa och få i ordning här hemma. Det ser för hemskt ut.
Nu ska jag åka och handla lite. Moster kommer på torsdag så bäst att ha lite frulle hemma.

Kan det verkligen vara möjligt att om 66 dagar ska en till liten individ bo här?? Jag har så svårt att tänka mig det. Ska jag och Paulan klara denna uppgift som FÖRÄLDRAR??:-) Det är ju mina föräldrar som är föräldrar, jag är ju bara barnet:-) Är det lite nervositet ni läser om?:-D







Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fin mage du har! Lägg gärna upp bilder på det som är nyrenoverat! nyfiken :) Kramar

2009-05-12 @ 18:16:53
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Lina

Shiiiiiiiiiiiiiiiiit vilken kula fäller nästan en liten tår

Fatta Hille... nu är du där... på det stället du längtat efter sååå länge!! Gravid!!! Är det inte underbart?! :-) hehe



Lugn i stormen.. det kommer fler klänningar :-)) det där vara bara del ett.



pöss

2009-05-13 @ 10:18:57
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Lina

Förresten.. jag tycker du ser lite tunn ut. får du i dig ordentligt med mat?=)

puss

2009-05-13 @ 10:20:53
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Marih

Ojojoj vilken stor fin mage du fått.



Ang. kudde så ska man använda de. Själv har jag hört så mycket om att man INTE ska det men det är tydligen ett viktigt stöd för deras huvuden.Men noga att det är en sån liten nästintill platt bejbi kudde.



2009-05-13 @ 11:08:10
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Micaela

Åh va fin du är!! Lite avis blir man nästan =)

2009-05-13 @ 11:45:42
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Lajsa

ÅÅååå bulan!! Kom hit så jag får klämma!! Suger verkligen B att d va så länge sen vi sågs... Håller med Lajna, fäller e nlite tår när jag ser dej med magen. men men om ett par veckor får vi äntligen lite kvalitetstid!! Pussen

2009-05-13 @ 19:48:36
Postat av: mosta´A

Hille nu var du duktig. Tänk nu på att jag har åkt hem så nu vill jag läsa igen. Tack för den gångna helgen. Piö Mosta

2009-05-16 @ 20:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0