Uppsägning på en TOSSTA:-)

Hej alla glada och trogna läsare.

Idag tog jag mig äntligen i kragen och bad min chef om att få prata lite allvar:-) Jag har nu sagt upp mig och styr den 31 oktober kosan tillbaka till mitt gamla jobb som personlig assistent. Jobbet som jag haft nu har varit på tok för mycket och som ni vet har jag varit sjukskriven i nästan ett halvår. Så funkar det inte att ha det när man är 25 år och vill leva livet och må bra.
En GULD MEDALJ till min kära sambo som stått ut med mig när jag varit gnällig, grinig, arg och ledsen. Du är underbar. I helgen älskling ska vi ut på äventyr du och jag. Ska bli så skönt att lämna vardagen även om det bara är för några dagar. Vi behöver det:-)

I tisdags var vi på SPIDDVAJJ med grannarna och bror Mangan. Det var faktiskt en upplevelse, det måste vi göra igen. Annars flyter livet på som vanligt nere i Växjö.

Vi närmar oss helgen med STORMSTEG:-)


Det var allt för mig...hej:-) Som Anders Timell skulle sagt.

Kommentarer
Postat av: Eva Peva

Strongt gjort tjejen!! =D

Hejar på dig!!!!!!!

2008-10-02 @ 16:56:01
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/
Postat av: Paulan

hej...hej...hej



Tycker det är du som ska få guldmedalj, mycke bra du sa upp dig från det stället :)



Ut på äventyr ja, det ska bli väldigt härligt :D



See you later!



PUSS PUSS

2008-10-02 @ 17:56:09
URL: http://www.liljegrenracing.se
Postat av: Lina

Hej pärlan!

jo... det har gått lite trögt i detektivarbetet. Har jobbat för mycket för att hinna engagera mig, tyvärr!

Du ska jobba MED människor, inte EMOT dom via telefon :-)

Hejjar på dig!

kramar

2008-10-03 @ 09:14:40
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0