Festbilder:-)


För alla som bott på Stjärnvägen så vet man att där sjunger man med i Living next door to Alice. "ALICE WHO THE FUCK IS ALICE"
Syskonen Forslund var inte sena att bjuda upp till sång när denna låt ljöd ur högtalarna:-)











Undrar vad det är alla skrattar åt:-) Spana in Sofia, det ser ut som hon ska kissa på sig av skratt:-)





50 åringen fick ställa upp i en egen version av Lets Dance:-)





Och här är juryn:-)





Grannkäringarna hade ordnat tipspromenad





Tårtan





Gotlänningarna sjöng "summarn kummar"





Presentöppning





Alla tittar på (spana in Paulan, han ser för jäkla lycklig ut)





Min moster ser inte alltid ut såhär:p





Lillebror och mormor





Lillasyster och Robert (Robert ser lite kär ut faktiskt, Har moster fått konkurens?)





50 åringen






Spana in farsan, det är inte ofta man ser han med öppna ögon på ett kort:-)





Kusinbarn Casper




Det finns massor med fler bilder men jag har dom inte här just nu. Det finns från när jag håller tal bla. Men dom är i Uppsala. Det kommer mera för den som har tålamod:-)



Hej på er




Kommentarer
Postat av: Lina

Guuuuuuull!! Ni verkar ha haft det allatiders :-D

Ja se på fasiken. En lycklig Torbjön :-)

2009-04-15 @ 15:54:12
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Mosta´A

menar du att jag ska vara orolig, för din syster. fast man vet aldrig. så som jag såg på den bilden du satt in så kanske man ska vara orolig. piö

2009-04-16 @ 09:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0