Renovering och dålig uppdatering som vanligt


Jag är kass på att uppdatera vad som händer här nere. Men känns som jag inte riktigt hinner med. Här jobbas det, vilar, renoveras och försöker hinner umgås med nära och kära. Idag har jag lunchat med Anna (Mariam kom senare) Det var trevligt. Vi avslutade lunchdejten med lite skitsnack hos Mariam. Men sen blev jag flåsig och behövde hem till soffan så vi skiljdes åt efter några timmar.
Det börjar förövrigt bli lite stånkit i graviditeten. Trycker på lite mot lungor så vissa dagar är det flåsigt som sjutton. Men jag ska inte gnälla, det är självförvållat och efter sån lång längtan har jag det gärna lite stånkit:-) Om en månad slutar jag jobba och idag har äntligen de sista papperna skickats till FK. Först var jag orolig att jag ska bli rastlös och vad jag ska hitta på dessa två månader innan Thor kommer. Men som det känns just nu hade jag gärna slutat jobba ännu tidigare. Är såååå trött i kroppen och det är tungt på jobbet. STÅ UT HELENA 42 DAGAR KVAR:-)

I veckan ska jag till Öland och umgås med mamma, pappa, Julia, Leo och resten av släkten. Ska bli skönt. Men tråkigt att Paulan inte kan följa med:-( Ska man rakt upp å ner sova ensam då?? Jag har förstås Leo, men han håller ju inte om som Paulan:-) Det finns säkert dom som tycker jag är löjlig, men trots att vi sovit intill varandra i ca 2,5 år mer eller mindre nästan varje natt så är det rena pesten att sova utan honom. (Undrar om han känner likadant?:p) Skriv en kommentar om detta Paulan:-)

I helgen vankas det jobb för hela slanten! Det är min vecka i korthet.

Uppdaterar med ett par bilder från Thors rum. Fönstrena och listerna är påväg att bli vita så det är inte riktigt klart än. Men väggarna är på plats och färgen är uppe:-) Nu saknas bara huvudpersonen som ska äga detta rum:-)

Vi hörs närmare jul!














Kommentarer
Postat av: Paulie

Självklart kommer det kännas jobbigt att behöva sova ensam en natt :) dags att jobba vidare lite nu. Vi hörs sen. Älskar dig. Puss puss puss puss puss puss puss puss puss

2009-04-08 @ 09:05:56
Postat av: Lina

Va fint det blir :-D najs najs najs!!!

puss

2009-04-08 @ 13:21:50
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0