Måndag



Måndag igen, var tar tiden vägen?? Den bara springer förbi. Den här veckan jobbar Paul kväll = TRÅKIGT! Hoppas Alfons är lugn på kvällarna nu när jag inte har någon att byta av med. Det går bättre med kosten än jag trodde. Men är tveksam om det hjälper. Det märks ingen skillnad på honom. På onsdag ska detta diskuteras vidare.
Vågen visar förövrigt 9 kilo mindre än innan jag blev gravid...man tackar:-) Fattar inte det för jag äter som en häst (eller karl, bestäm själva)
Att pittforden rullas och amningen hjälper nog till. Så ett tu tre har jag nog blivit smällfet igen.

Idag har jag varit på efterkontroll...det läker som det ska. Remiss skickad till bäckenröntgen så det blir kallelse till det så småningom. Nu ropar Alfons efter sin mamma.

Längtar till torsdag!

Puss på er!






Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad gullig du är! Tack! :)

2009-08-31 @ 22:29:59
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Lina

Skönt för dig att kilona rinner av :-) är lite avis på det måstej ag säga.. njut för bövulen!! :-)

2009-09-01 @ 08:41:55
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0