Jag är och hälsar på i himmelriket:-)


Jag har inte haft huvudvärk på 3 (!!!!!) dagar. Visst lite mysont har sprungit förbi men värre än så är det inte:-) Jag är i HIMMELRIKET!!! Hade nästan glömt hur det kändes. Hoppas det håller i sig så man blir människa igen. Som läget har varit sista tiden känns det som jag haft ryggläge så fort jag fått chansen. Så trist! Men som sagt är det för en god saks skull så jag står ut.
Idag skiner solen -12 grader, mysigt väder:-) Kan knappt bli bättre. Så nu har jag planer på att gå ut och gå en stund och njuta lite i solen.
I helgen står revy på schemat, Paulan ska nog ut och leka med mopeden i skogen så får se om jag kanske åker med och tittar eller hur jag gör.
Nästa vecka kommer Mosta Á på besök. Alltid lika trevligt. Paulan jobbar skift numera så det blir perfekt med lite sällskap på torsdagkväll.

Dags å kila!!!

Hej å Hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0