Emmaljunga, är det så jäkla lyckat?



Vagn helvetet är trasig IGEN. Det är tredje gången vi lämnar in den. (Andra sen Alfons kom). Den går inte att vika ihop. Så igår lämnade vi in den igen och har nu ett låne chassi. Emmaljunga, vilket skit!

Helgen på Gotland var kanon, jättemysig. Vill åka tillbaka. Vi har mest slappat, tagit det lugnt, myst, ätit god mat, hälsat på mormor och morfar, strosat i Visby...det är nog det vi hunnit med.
Stugan var jättefin, tyvärr knäppte vi inga bilder på den, men det finns bilder på annat:-)

Om två veckor ska jag ut och flyga med Alfons, ensammen. Läskigt men det ska säkert gå bra. Vi ska hemåt Uppsala och gå på 18 års fest:-) Alltså är det möjligt att denna lilla unge fyller 18??? (Julia) Hur gammal är jag då?? Hm...det kan man undra...jag trodde jag var på sin höjd 16, vilket skulle innebära att Julia bör vara 8. Jag får inte ihop det riktigt. Tror hon räknat fel.
Alfons ska iaf få göra sin premiär resa till Uppsala, ska bli kul:-)

På fredag ska jag få testa äta mjölkprotein igen, håll tummarna att det går vägen så Alfons slipper må dåligt.

Lägger in några bilder från helgen.

















































Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har en kompis som hade Emmaljunga tvillingliggvagn. Den fick ständigt lämnas in på service/lagning, så det verkar vara fler som råkat ut för det...

Kram

2009-09-08 @ 12:53:20
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Mosta´A¨

2009-09-08 @ 17:34:48
Postat av: Mosta´A

naj va myysigt ni ser ut å ha de! jag längtar faktiskt lite dit oxå. kul att ni får låna så ni kan ut och köra vagnen iaf. ses på fredag.

2009-09-08 @ 17:36:25
Postat av: Sofia

Jag tycker att bilden på mig var bäst. :)

2009-09-09 @ 10:56:33
URL: http://sofiaineast.blogg.se/
Postat av: Hille

Bilden på dig var för jäkla bra Sofia:-)

2009-09-09 @ 14:40:16
Postat av: Hanna

Tacka vet jag Brio ;)



Tyckte det var Stina där i bakgrunden. Brorn din som poolar med henne? :)



Jättefint kort på dej och en sovande? Alfons på armen? Jag längtar till januari när jag ser den bilden.



Hoppas du mår bra! Kramis

2009-09-09 @ 20:30:10
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Fotografen

Gud vad det blåser i Pauls hår när ni sitter på Kovik!

2009-09-10 @ 19:26:34
Postat av: Amanda

Ni ser ut att ha haft det underbart:) Vill också till gotland:) Ses snart. Kramkram!

2009-09-10 @ 22:08:22
Postat av: Micaela

Va mysigt ni verkar haft det!

Tråkigt med vagnen =( Vi har Emmaljunga och har aldrig haft nå problem med den, jättenöjda!



Hoppas ni mår bra! Kramar!

2009-09-11 @ 08:19:55
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Sofia

Värdelös uppdatering. Funderar på att sluta läsa den här bloggen!

2009-09-13 @ 16:18:13
URL: http://sofiaineast.blogg.se/
Postat av: Hille

Till Sofia...Vi har ett barn som mår dåligt här hemma så jag prioriterar det före bloggen..SORRY.

2009-09-13 @ 20:02:48
Postat av: Hanna

Är han dålig lillpelle? =( Hoppas han friskar på sej snart!



Känner henne inte. Vet vem hon är bara. Yttepytteinnebandyvärlden du vet ;)



Kramis

2009-09-13 @ 20:55:36
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0