Helgen sprang förbi...

...men vad gjorde vi?? Ja, det undrar jag med. Slappade mest. Vet inte när vi inte hade något planerat sist. Vi har gjort om liggvagnen till sittvagn. Att ligge ner är numera riktigt trist så vi passade på att fixa till den när vi hade lite tid över. I lördags var jag ute och gjorde snöänglar på baksidan, men det var oxå allt. Det har ju varit så in i bomben kallt. Närmare 20 minus stundtals. Och snön tar aldrig slut. Känns som det snöat flera veckor i sträck.
Idag stod babysim på schemat, Alfons gillar det very mycket.

Något som irriterar mig är denna badrumsrenovering....jag säger som Sigrid...Vad är det för jäkla klåpare vi anlitat?? Det kan man undra. Idag skulle dom komma. Jag ställde klockan på 6.45 så jag skulle vara uppe när dom kom. Tror ni dom kom? Det var i och försäg typ 311:e gången dom sagt att dom ska komma men inte kommer. När klockan blev 8.15 och dom inte kommit började jag fundera. Så jag ringde, men dom hade ingen beställning på att dom skulle vara här...arg är bara förnamnet. Jagade upp stackars Paulan som ringde han som håller i det. Verkar som att det IGEN blivit knas i kommunikationen, obsevera att den ALDRIG funkat speciellt bra. Men till slut efter dessa samtal (som vi av någon anledning alltid måste ringa för att det ska funka) så kom då ett par killar och la in värmeslingorna i golvet. Nu har dom lovat, vad nu det innebär i deras värld, att komma imorgon. En spark i baken skulle dom jäklarna ha. I mitten på januari skulle vi kunna bubbla i vårat badkar har arbetsledaren sagt...men vad jag vet är det idag 1 februari och vi har fortfarande varken tätskickt, spackel, klinkers, badkar, dusch, tvättställ och allt därtill på plats! Undrar när detta ska bli klart....förmodligen efter att jag och Paulan hunnit flytta härifrån. SEGPITTAR!
















Kommentarer
Postat av: Lina

Ja jäkla segpittar!!

Men du är nog lite för lite naken där hemma. Tänk påt! Det kankse är värt det, om ni ska kunna bubbla tillsammans om nån månad!?

2010-02-04 @ 15:20:52
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0