Onsdag.

Jaha då är det onsdag och veckan går så fruktansvärt sakta! Igår var jag bombsäker på att det var TORSDAG, men ack så fel jag hade....endast tisdag och tre långa dagar kvar till helgen.

Ikväll kommer mosta à hit och ska bo här några dagar. Ska bli för jäkla mysigt med tanke på att vår nya dator kommer imorgon vilket betyder att jag och min kära sambo ingår en kort separation på en vecka eller två när han "måste fixa" den. Han är för rolig han. Så lite sällskap tackar jag inte nej till:-)

Saknar alla hemma!!!! Men snart så är jag där...EN HEL VECKA!!!! För jäkla gött:-) Tänker alltid att det ska bli skönt, men jag hinner inte ens fram med tåget innan jag längtar hem till Paulan igen:-)

Här blir inga barn gjorda, dags att ta tag i sitt liv.

Lägger till några bilder från semestern nu när min KÄRA syster visat mig hur man gör. Thanks:-)

Camping chefen var fotograf:-)

Campingchefen var fotograf:-)



Första dagen på resan, jag och min prins i Oskarshamn.

Vid båten i oskarshamn fastnade jag och min bebis på bild.



EN dag på Tofta:-)

Tofta





Min Prins på höga höjder.





Grillfest hos Campingvärdarna.





Grillkväll på campingen





Gänget!





Sista kvällen på gotland.





Finner inga ord för världens finaste.





I Uppsala dök Mangan upp och hälsade på.


Det var några bilder från semester, håll tillgodo:-)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gullans. :) Ni är söta ni.

2008-08-27 @ 12:01:02
URL: http://sofiaineast.blogg.se/
Postat av: emma

Herrgud så vackert! Jag tycker lag fotot var helt under kontroll:)

Jag har inte glömt bort dej. Jag vet att du kommer hem. vi hörs nästa vecka.



puss puusss

2008-08-28 @ 23:55:08
URL: http://rodemma.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hallåjs bruden! Du det där såg inte fel ut! Å vilket sött par! :-))

Ha det toppen Hille!

Kramkram!

2008-09-01 @ 07:39:07
URL: http://hannahmed2h.blogg.se/
Postat av: Micaela

hejsan! ville bara berätta att jag hittat hit =)

hoppas allt är bra med er!!

kram micaela

2008-09-02 @ 13:50:21
URL: http://micaelasruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0