Lite skoj

BRUKAR DU?

Peta dig själv i näsan? Det händer nog oftare än man tror.
Titta på dig själv i spegeln? Varje dag tyvärr, hemska bild
Gnälla? Jajjamen, brukar gnälla på folk som inte kan köra bil
Skrika? Det händer
Sova? Ibland, men inte alls så mycket som skulle behövas
Ha ångest? nja, det händer
Skada dig själv med flit? NOPP
Ta mediciner du inte borde ta? Nej
Vilja dö? Inte längre
Drömma mardrömmar? Ja, väldigt ofta nu för tiden
Drömma sexdrömmar? Självklart
Ta droger? NEJ!
Försöka vara annorlunda? Nä
Klä dig i svart? Jajjamensan
Gå till kyrkan? På julafton är standard, lär inte bli i år
Gå i skolan? Nej, är på tok för gammal
Röka? Nej
Ha sex? Det händer ja
Ljuga? Vita lögner är bra
Hata folk? Nä
Lita på folk? Några få, inga nämnda inga glömda

VEM?

Saknar du? LEO
Vill du döda? Ingen
Rörde dig sist? Paulan
Vill du slå? Hm...bra fråga
Kysste dig sist? Paulan
Vill du kittla? Leo
Kramade du sist? Paulan
Vill du prata med? Mamma, Pappa, Julia, Sofia, Tobias, Leo
Vem vill jag inte prata med? Bra fråga
Skrek du på sist? Paulan igår när han kittlade mig
Vill du vara som? Hille
Sårade dig sist? Ingen kommentar
Vill du bli galet full med? Lina och Lisa
Gjorde dig riktigt glad senast? Det är en hemlis
Fick du sms från senast? Mia
Ringde dig senast? Mamma
Är snyggast på jorden? Paulan förstås


HAR DU?

För många vänner? Kan man få för många av dom?
Förföljelsemani? Nej
Tvångstankar? Nej
Någon annan psykisk sjukdom? nej
Någon fysisk sjukdom? Eksem om det räknas??
Färgat håret? Alldeles för mycket
Brutit några ben? Nej
Några piercings? I öronen
Egen dator? Ja, två:-) Eller är dom egentligen mina?:-)
Bra självförtroende? Nej
Kysst någon? Ja, varje dag
Sagt jag älskar dig till någon idag? Ja det har jag gjort
Bjudit ut någon? Det har jag nog
Varit kär i? Jaaaaa
Dumpat någon? Japp
Stulit någonting? Godis
Lämnat landet? Ja
Tuttat eld på något? grillen
Gjort något olagligt? Kanske det


HUR?


Går du? Lagom
Svarar du i telefonen? Beror på vem som ringer
Fördriver du tiden? Umgås med nära och kära
Mycket pengar har du? Så jag klarar mig
Tjänar du pengar? Jobbar
Ofta diskar du? Det fixar maskinen
Ofta städar du? När det behövs
Många stör du dig på? Bra fråga
Ofta träffar du din familj? ALLDELES FÖR SÄLLAN, tre-fyra gånger i halvåret kanske

TROR DU?


Att du kommer bli något? Det får vi hoppas
På Gud? Nej
På rymdvarelser? Nej
Att folk tycker om dig? Några gör det vet jag
På ett liv efter detta? Ja
Att fiskar kan tänka? Nej
Att du kommer leva länge? Hoppas på det

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag blev suuuper glad av att se dig i fredags!! men som du ser skrev jag detta förra veckan.. tror det var på onsdagen typ :-))

2008-12-03 @ 09:29:52
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Lina

Synd att man inte kunde göra film av bilderna.. det hade ju varit succé :-) gu va jag skrattar när jag tänker på Paulans fattning med handen på ditt ben. hahahahahahah

2008-12-03 @ 14:58:40
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Lillasyster Julia

NU HAR JAG SKAFFAT BLOGG SÅ DU FÅR LÄSA MIN OCKSÅ :D Jag är ju eran lillesyster så jag fick heta de :P

2008-12-03 @ 16:23:07
URL: http://lillesyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0