Chefsfru:-)

Jaha då kan man snart titulera sig som chefsfru:-)
Paulan var på intervju i tisdags, vi väntade spända på besked som skulle ske i slutet på denna vecka eller nästa vecka. Igår (onsdag) när Paulan kom hem ringde telefonen, jag svarade. Dom frågade efter Paulan. Efter några minuter kommer han ut från sovrummet och bara skriker JAAAAAAAAAAAAAA:-)
Han fick jobbet, och inte som en vanlig arbetare som han sökte och trodde, utan chefstjänsten:-)
Känns som en sten släppts från våra axlar så jäkla skönt!! Nu behöver man inte oroa sig för det längre. Nu har vi båda nytt jobb:-)

Jag har fem dagar kvar på mitt jobb sen är det äntligen över. Nästa måndag börjar jag på nya jobbet på riktigt, har börjat gå lite bredvid redan nu så jag är inne i det tills dess. Har livet vänt nu?? Är det snart precis så som vi vill ha det? Det vore underbart:-)

Paulan har lovat att vi ska renovera sovrummet inom kort....WIIIIIEEEEE:-)

Nu ska jag åka till nya jobbet och jobba lite.

Älskar dig Paulan

Kommentarer
Postat av: Micaela

grattis!!

2008-10-16 @ 23:59:43
URL: http://micaelasruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0