Fantastisk helg:-)

Jaha då var helgen överstökad, äventyret är över och det har som vanligt gått alldeles för fort. Vi styrde kosan mot vårat lilla äventyr i fredags vid halv två tiden. Det kändes som vi aldrig skulle komma fram. Trafikolycka och trafick stockning avlöste varandra. Men klockan åtta var vi iaf framme vi vårat slutmål...UPPSALA:-)

Vi knackade på hemma hos familjen Forslund....Mamma öppnade....MEN VAD GÖR NI HÄR???????
Dom hade inte en aning om att vi skulle komma:-) Julia kastade på luren (där hon förövrigt hade en karl) och kastade sig i armarna på mig och Paulan. Pappa och Leo var hos farmor för mamma hade middag med gamla jobbarkompisar. Så vi kilade över till farmor och där blev dom lika förvånade:-) Leo blev överlycklig:-) Efter lite fika hos farmor åkte vi hem och la oss i Julias säng och kollade på tv jag, Paulan och pappa. Sen somnade vi som två barn jag och Paulan, dödströtta efter dagens spänning.

Lördagmorgon började med en skön långpromenad med mamsen, papsen, julia, Leo och vi. Efter det dök Sofia och Betty-Matilda upp för det var ju denna helgen som vi skulle kidnappa Julia. Sofia skrek RAKT UT när hon upptäckte att vi satt i soffan:-) Vi tjitt tjattade lite innan jag och Paulan skulle överraska nästa person...BISAN. Han hade innebandymatch så vi gled in på läktaren och satte oss där. Efter några minuter upptäckte han oss....la huvudet på sne och såg allmänt frågande ut...sen kom han fram till oss...."VAD FAAAN GÖR NI HÄR????" Han var som i chock. Han fattade ingenting:-) Han fattade fortfarande inte efter en kvart att vi dök upp där:-) Det stämmer ju inte riktigt att ens syster dyker upp när hon bor 50 mil därifrån:-) Jag kände igen mig i honom, kände precis samma sak när Lina och Lisa dök upp utanför mitt jobb i våras....jag var i chock hela resan hem:-)

Efter innebandymatchen åkte vi hem och hade myskväll med mamma och pappa. Åt jättegod mat, myste med Leo, kollade på tv, pratade strunt och bara njöt:-)

Igår (söndag) hanns endast med att bråka med min syter:(
Och en sväng till Lillebror hann vi oxå. Men sen var helgen över och vi skulle åka hem igen. En helg i uppsala är alldeles för kort.

Förlåt alla kompisar för att vi inte träffades i helgen, men jag behövde verkligen en helg hemma och inte göra nånting speciellt nu när det rör sig en del i huvudet. Vet ni har förståelse för det! SAKNAR ER!!!!


Förövrigt var Julia nöjd med kidnappningen som bestod av mat på en indisk restaurang och musikalen FOOTLOOSE:-) Tyvärr är inte min sambo hemma så jag kan lägga in bilderna på Julia hur hon såg ut när hon for iväg, men det kommer:-)





Den här lilla krabaten blev 4 år i fredags, den lilla har blivit så stor. Var tar tiden vägen?? GRATTIS LOUIE:-)

Kommentarer
Postat av: Eva Peva

Usch buscha jag är fortfarande helt sjukskriven men nu har jag fixat en arbetsträningsplats men då stular försäkringskassan så nu kommer det dröja x antal veckor innan jag får sätta igång!!! morr

Du då?

Tack gumman, du är snäll du!!! =D

2008-10-06 @ 18:43:24
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/
Postat av: Lina

Nämen va pärlan i stan :-))

visst hade det varit roligt att setts, men jag förstår mer än någon annan. JAg hinner inte alltid hälsa på alla jag vill när jag åker till Uppsala. Men det är tåkigt att du känner att du måste undanhålla att du ska hit...



Ps. på den bilden ser LEO ut att vara lååångt över 4 år.. ser trött och sliten ut. hihi

2008-10-07 @ 11:00:51
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Lina

Det var inte det att jag ville att vi skulle ses. Förstår att ni gjorde som ni gjorde. Men varför undanhålla att ni kommer hem? Aja... jag blir inte sur eller så för att ni inte vill ses... absolut inte. hoppas du förstår vad jag menar

2008-10-07 @ 19:08:39
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0