Lördag i Fiskesjö

Äntligen lördag och sovmorgon tänkte jag:-) Men icke, här skulle man till Fiskesjö och spana in Paulan när han tävlade. Jag, Nettan, Mats, Oskar och Cornelia var Paulans egna hejjarklack. Jag fick agera fotograf, spana in bilden nedan. Tävlingen gick bra och Paulan fick inviga sin nya hoj i skogen. Efter tre långa varv, en vurpa och en trasig broms kom han i mål på plats nummer 23 av 28. Inte illa pinkat eftersom han inte kört på länge länge länge:-)
Vädret har varit kanon för en dag ute i skogen. Solen skiner och lagom varmt...kan inte heller låta bli att hålla med Lina om att det är så fint när dom gul/röda löven trillar till marken.

Imorgon hoppas jag på en tripp till Ikea. Det är ju numera en heldagsutflykt att åka dit. Man var så bortskämd i Uppsala, nu är det 8 mil till Ikea så det är lite mer speciellt att åka dit när man bor här nere.
För er som inte sett vårat hus ska jag när jag kommer ihåg knäppa lite kort på det och lägga ut.



Kommentarer
Postat av: Lina

Ellerhur.. man är bortskämd med att ha IKEA 5 min med bil bort.

Men gu vad man tjänar pengar på att inte åka dit så ofta.. haha

2008-09-28 @ 21:59:16
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Micaela

är jättenyfiken på huset!

2008-09-28 @ 22:17:19
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Sofia

HEJA PAULAN!

2008-09-29 @ 12:47:55
URL: http://sofiaineast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0