Härlig måndag:-)



Idag dök dom då äntligen upp:-) Lisa, Alice och Olle. Dom var här redan vid 10 tiden, en annan var nyvaken när dom knackade på. Men lika trevligt ändå att dom kom:-) Vi vandrade ner till sjön för att doppa fötterna. Det var inte alls så farligt kallt som jag hade trott det skulle vara.
Sen bar det av hemåt för lite slapp tid på gräsmattan.

Hjälpte Alice på toaletten när hon frågade...
-"men Hille, när kommer bebisen??"

- Om några veckor svarade jag.
-Men om hur många undrade hon.

Jag drog till med 4 veckor och sa att nästa gång vi ses så har jag bebisen med mig.

- "Okej, men Hille...får jag hålla han då? Och hjälpa dig byta blöja? Jag kan det"

Kan man låta bli att smällta?? Dom är ju för härliga dom små liven. Fick även veta att Olle han gillar inte bebisar så han ville inte hålla i bebisen...enligt Alice då förstås:-)

Nu sussar Lisa och barnen, klockan är mycket i deras värld:-) Har varit uppe och tjuvkikat på dom...härlig känsla att se dom i mitt hus, i Hovet, 50 mil hemifrån.


Imorgon bär det av till Öland.







Kommentarer
Postat av: Lina

ÅÅååå härliga tider!!

Ha det så bra på den underbara ön!!! :-)

2009-06-23 @ 08:38:01
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0