Fantastisk helg


Helgen har varit underbar, rolig, mysig, trevlig och allt vad man kan komma på:-)

Vi styrde svarta faran mot Uppsala i fredagsmorse. Efter en mysig frukostpicnic på ICA parkeringen i Hovet körde vi hela vägen till Uppsala. Ett stopp för att köpa dricka bara.
Vi kom upp efter lunch och då vankades det kramkalas med släkten. Städning, hundpromenad och matlagning avlöste varandra den dagen.
I lördags kom min efterlängtade födelsedagspresent:-) Jag fick gå till Emma, bli masserad när hon tvättade mitt hår, för att sen klippa av en rejäl bit på håret. Hon lockade mig och gjorde mig fin inför kvällen:-) JÄTTENÖJD!!! Tack Emma!!!! Jag blev lite sugen på att permanenta mig efter att jag fick lockar i håret.
Dagen var fullspäckad innan kvällens bravader skulle dra igång.
När festen startade var det förstås först mingel med fördrink (Cider för oss alkoholfria), många klappar på magen och många gratulationer till graviditeten blev det med.
Maten intogs och jag kände hur nervositeten kom över mig mer och mer inför talet som skulle hållas. Rätt som det var ropades jag upp till miccen och det var dags för tal. Skakiga ben tog mig fram och jag starade:-) Jag kände mig riktigt darrig på rösten, men det verkade inte märkas. Folk skrattade på rätt ställe och lyssnade:-) När jag efter några minuter var klar sträckte mamma ut armarna så jag gick fram till henne för en BAMSEKRAM, EN BLÖT PUSS OCH MASSOR MED TÅRAR:-) Det var inte bara hennes öga som inte var torrt. Några gäster runt om fällde en tår dom med. JAG HADE LYCKATS!!!!!
Resten av kvällen bestod av massa dans, mat och prat. När klockan närmade sig två var jag dödstrött i rygg och ben så då styrde vi bilen mot min gamla lya (numera lillebroras), men först en sväng förbi donken:-)
Igår söndag var vi på innebandy med Tobias och Julia. Efter det låg vi på soffan och slappade resten av kvällen. Var riktigt skönt att stanna en dag extra och få lite kvalitetstid med mamma, pappa, Tobias, Sofia, Julia, LEO och Björn. En långpromenad hann vi med på kvällen med innan vi kröp ner till Beck i soffan. Det bästa av allt var att sova med Leo emellan oss inatt:-) Han är underbar den mannen. Jag längtar nästan till nästa gång vi ska upp igen till Uppsala. Bilder från helgen kommer när mamma skickat över dom.
Mysigt att se dig Lisa ävven om det bara varade i 10 minuter.


TACK EVA FÖR HJÄLPEN!!!!

Imorgon väntar ett besök hos Barnmorskan.

PUSS PÅ ER!!!!





Kommentarer
Postat av: Eva Peva

Men du, det var ju så lite!

Är bara glad att det blev en sån stor succé!!!! =DDD

Väntar ivrigt på bilder från kvällen! ;D

massa kramar

2009-03-24 @ 11:22:00
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/
Postat av: Anna

ja vi måste ju faktiskt det...saknar er!

kram

2009-03-25 @ 22:06:09
URL: http://annasandells.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har oxå funderat på permanent, men jag vet inte om jag vågar. Kram

2009-03-27 @ 07:26:39
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0