Födelsedag...



Födelsedagen började egentligen redan i söndags, då firades det med mina fina haggor. Jag fick en fin tunika och en kofta:-) Tackar Tackar. Efter ganska mycket strul var alla härifrån vid 20.30:-) Då var jag trött som en gravid kvinna kan bli:p

Jag trodde att det skulle bli himla konstigt att för första gången på "sugåsex" år fira min födelsedag utan min familj. Min familj var ju här på sätt och vis eftersom Thor och Paulan var med:-) men jag menar familjen i Uppsala. Dagen började kl 5 att Paulan väckte mig med en grattispuss och ett paket:-) Sen var det 9 timmar på jobbet som gällde. Mamma ringde på dagen och informerade att det låg två gömda paket på övervåningen:-) Jag trodde jag redan fått min present (två madrasser) men det fanns tydligen mer:-) Av min kära sambo på morgonen fick jag en sån elvisp man skummar mjölk med:-)
När jag kom hem fanns det ytterligare ett paket från Paulan på bordet. En laddare till mobilen och melodifestivalens skiva, man tackar.
Av mamma och pappa fick jag en mammatröja och en klippning hos självaste EMMA. Tiden var bokad, jag får gå dit, sätta mig i stolen, få håret tvättat, klippt och vackert stylat till festen, och jag slipper betala:-) I LOVE IT!!!! Tackar mamma och pappa!
Många kort låg det i brevlådan med. Det var ltie pengar, lotter och lite grattiskort.
Framåt kvällen dök Paulans föräldrar och bror upp. Då blev det fika och ännu mer presenter (Vad bortskämd man är) Av svärföräldrarna fick jag ett presentkort på indiska, strumpor, blommor och saxar (NÖDVÄNDIGT)
Av bror Mangan fick jag en ljudbok. Det ska bli trevligt att lyssna på:-)
När jag trodde alla presenter var slut och vi satt och fikade så plingade det på dörren...hm, undrar vem det kan vara?!?!?!??!
Där stod en dam och undrade om jag var Helena med blommor i handen:-) Finns det något bättre än blombud??:-) Öppnade det och där i var det tre långa röda rosor från världens finaste sambo. Han är den bästa som finns. Fint skrivet kort var det med. Jag blev rörd. Tänk vilken tur man har som  varje kväll får krypa ner i samma säng, under samma täcke som denna underbara man.
Födelsedagen var till belåtenhet. 22.30 däckade jag. Alldeles lagom.

Nu skiker Thor efter mat:-)

Imorgon kommer Mosta Á


Kommentarer
Postat av: Hannah

Ååå myys! härligt med en ordentligt firad födelsedag..

hade dock lite problem med att läsa "sugåsex".. läste ju sug å sex.. haha.. urs å fy hannah! Kram på dig!!

2009-03-10 @ 20:23:10
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Till Hannah

Det är meningen att man ska läsa SUG Å SEX:-)

2009-03-11 @ 06:06:12
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis i efterskott! Kramar

2009-03-11 @ 08:39:52
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: hannah

Ååå tusan, då va jag inte helt fel ute då! ;)

2009-03-11 @ 21:23:43
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0