Det gör ont i mitt mammahjärta...



Idag har jag varit och vaccinerat Alfons. Ajajaj vad ont jag fick i mitt mammahjärta. Han skrek som en stucken gris:-( Två sprutor i benet, men han blev lugn nästan direkt efteråt. Bara jag fick på han kläder igen så däckade han. Han sover än. Det var ett par timmar sen vi var där.
Planer för helgen var att åka och hämta duschar i Kalmar, men verkar inte som det blir av. Fick hem en stackars sambo med feber och halsont för en stund sen. Så nu jämrar han sig i soffan och säger att han går igenom en förlossning. Stackars karl:-) Inte lätt att vara förkyld. Nästa gång vi ska föda barn tror jag han ska få testa den uppgiften för att jämföra med en förkylning;-) Ut genom urinröret ska barnet:-p

Idag kommer mattläggaren och mäter väggar och ska ha beställningsnummer på tapeterna som ska vara uppe. Här jäklar går det undan, undrar sen när dom kommer igång med själva jobbet?

Om man skulle stoppa något i magen kanske?! Hungrig som en varg och sugen på tacos.

Tips modtages gärna på farsdag present. Alfons måste ju ge sin pappa något på söndag...men VAD?

Längtar efter min familj...






Kommentarer
Postat av: Hanna

haha de blir så klena när de blir sjuka. det komiska är ju att en karl aldrig skulle palla att vara gravid.



vi firar inte fars dag och sånt, så slipper man tampas med presenter o så =P

2009-11-07 @ 14:45:51
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Mosta´A

Du vet väl den typiska farsdagspresenten en slips. eller rakvatten. hälsa till honom att jag tycker lite synd om honom. det måste jag ju!!!!!

2009-11-07 @ 15:05:05
Postat av: Kusin Amanda

Ett örngott från Hemtex där det står världens bästa pappa på:)

2009-11-07 @ 17:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0