En av dom sakerna som verkligen får mig att vika mig i skratt:-)



Det finns en blogg som jag följer SLAVISKT! Det är min gamla målvaktskollega och vän Linda som skriver denna underbara blogg. Mitt mål är att en dag kunna skriva som henne. Hon kan fanken få mig att vika mig i skratt. Hur tråkigt eller skitjobbigt hon och hennes D än har det så skriver hon så jäkla bra. Denna blogg har fått mig att gråta många gånger...både av glädje och av att jag blir ledsen för hur jobbigt ni kan ha det. Det bästa inlägget är klart när hon berättade om förstoppningen som kom i början av hennes och Ds förhållande. Leta upp det inlägget gott folk.
Ni kommer DÖ i skratt:-)
Linda, om du läser detta...det som hände då när du blev förstoppad hade lika gärna kunnat vara jag:-D När jag bodde i Uppsala och Paul här nere så laddade jag upp med två askar Läkerol innan varje gång vi skulle ses för att skita ur mig innan så jag slapp det under dagarna vi skulle ses.

Nog pratat om mig. Nu har iaf denna fantastiska bloggare ÄNTLIGEN fått ett plus på stickan. Hon kan vara den människa i världen som jag verkligen känner att jag unnar det mest just nu. När jag såg att du fått detta plus grät jag lyckotårar:-) Jag håller nu min mutta, tår och fingrar STENHÅRT varje dag att detta ska gå vägen! HEJJA LINDA!!!!
För er som ännnu inte upptäckt hennes blogg, skynda er in och läs den från början...ni kommer inte ångra er!








Kommentarer
Postat av: Louise

Jag brukar också läsa hennes blogg! Hon verkar ju vara helt underbar! Skriver som en gud gör hon också. Önskar att allt går vägen för henne och hennes man.

2009-10-08 @ 14:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0