Byxorna med stort B



Byxorna som för övrigt är mina favoritbyxor sen länge, vi pratar ca 5 år gamla byxor. Jag har inte kunnat ha dom men inte kunna slänga dom för mitt mål har varit att jag ska i dom jäkla byxorna igen. Dessa skönheter har hängt framme så jag har sett dom hela tiden så jag skulle få en morot. Jag hängde undan dom i slutet på graviditeten av förklarliga själv, jag kände även att det är nog aldrig nån idé, jag kommer aldrig i dessa byxor igen.
Så idag testade jag en jacka som jag inte kunnat knäppa eller varken kunnat röra mig i på länge. Jag inser att jag KAN röra mig, jag KAN knäppa den. Jag var inte sen att skicka ett mms till min kära sambo med bildbevis att jag kommer faktiskt i den utan att få andnings stillestånd. Fick till svar att det ser bra ut och han undrade om jag vågat mig på att testa byxorna med stort B. Onej, det har jag inte...det vågar jag inte...men sen gick jag och klurade lite på den karamellen och tog sen mod till mig.
Rotade fram byxorna i garderoben, drog dom över smalbenen, knäna...jajjemen än så länge går det:-) Fortsatte uppåt, lite tight över låren (det var dom innan med och det SKA dom vara), över rumpan gick oxå bra....och sen....JAG KAN KNÄPPA DOM! Lyckan är total. Visst det är inte snyggt vid höfterna och magen, det väller över lite...MEN...jag KAN knäppa dom, jag KAN röra mig i dom! Jag är överlycklig, det här gjorde min dag! Nu jäklar ska pittforden rullas jäklar i att så jag om ett tag kan använda byxorna ute bland folk...men tills dess ska jag njuta av att jag för första gången på ca 5 år får på mig mina absoluta favoritbyxor. Det här kan jag leva länge på!

Idag bär det av mot hemlig ort över helgen! Vi ses snart familjen:-) LÄNGTAR!!


Kommentarer
Postat av: Lajsa

ÄR DET SANT HILLE!! OTROLIGT!! Jag är så glad för din skull. Skönt att du är peppad!! Nu känner även jag mig glad :-)

2009-09-03 @ 16:18:01
Postat av: Sofia

Bannemig! Tacka Alfie nu. tacka honom! :D

2009-09-03 @ 16:52:48
Postat av: Anna

Vad roligt! =)

2009-09-03 @ 20:41:08
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Vad härligt att höra! Om det motiverar dej är det toppen! För mej rann kilona av efter 2 timmar, men likförbannat kom jag inte i några jeans. Höfterna, ja du, när ska de sluta växa på bredden? ;)

2009-09-03 @ 22:27:37
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0