Mitt hjärta


Dags att släppa innebandysnacket för en liten stund och sätta någon annan i rampljuset.
För fyra år sen i detta nu satt jag på en buss påväg till Öland för att fira påsk med familjen. Vad jag då inte visste var att jag några dagar senare skulle träffa världens mest underbara människa♥
Jag glömmer aldrig när jag såg dig första gången.
Vem trodde att jag bara 5 månader senare skulle ta mitt pick och pack och flytta 50 mil? Ni som känner mig vet att jag är väldigt hemmakär och har gärna familjen nära. Så denna karl måste vara nåt alldeles utöver det vanliga. Självklart längtar jag hem ibland och jag saknar min familj något grymt vareviga dag (ännu mer nu sen vi fick Alfons), men denna spjuver till karl får mig ändå att vilja stanna här.
Du gör mig till världens lyckligaste
Du är världens bästa pappa till vår lilla prins

♥Jag älskar dig Paulan alltid alltid alltid



Du är det finaste jag vet.
Du är det dyraste i världen.
Du är som stjärnorna,
som vindarna,
som vågorna,
som fåglarna,
som blommorna på marken.

Du är min ledstjärna och vän.
Du är min tro, mitt hopp, min kärlek.
Du är mitt blod
och mina lungor,
mina ögon,
mina skuldror,
mina händer och mitt hjärta.

 



Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis på 4-årsdagen!! Kram

2010-04-27 @ 06:39:36
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: david

Grattis!!:) Ni är såå super fina tillsammans:) Kärlek är uuunderbart ju:)

2010-04-27 @ 10:29:11
Postat av: Paulie

Det glömmer man aldrig när man fick se dig vid macken :) den finaste tjejen :) älskar dig massor hjärtat :) pussar och kramar

2010-04-27 @ 21:16:01
Postat av: Hanna

lite tårar här..

2010-04-29 @ 15:08:01
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0