Hemma igen



Igårkväll rullade den svarta faran in på uppfarten i Hovet igen. Rena rama sommarvärmen kom man hem till. Endast 9 minus. När vi lämnade Uppsala var det 24,2.
Dagarna i Uppsala har varit bra. Men som ALLTID gick det för fort! Jag hade gärna stannat länge länge länge till! Paul har lovat att vi ska flytta till Uppsala, på ett villkor. Men det vågar jag itne skriva här:-) Vet att G-mormor och G-morfar läser och dom skulle kanske bli helt förskräckta när dom får veta vad deras barnbarn sysslar med:-)

Borde man kanske packa upp sina väskor?? Nja...kan nog skjuta på det lite till. Måste baka med. Min tur att ta med fika till mammagruppen imorgon.

Idag är jag kändis, spana in UNT.

Trist när man inte kan skojja med folk.

Undrar hur min bror har det på andra sidan jorden?

Bjuder på en julbild





Kommentarer
Postat av: Hanna

skönt att höra att ni kommit hem oskadda. det var bajshalt ute idag och jag har kört i 30 hela dagen.

mildare här också idag, tur det, annars hade vi frusit ihjäl.

kramis

2010-01-07 @ 22:54:41
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Anna Sandell

Flytta till Uppsala tycker jag låter som en VÄLDIGT dålig idé. Det blir inget med det!



Kollade in UNT =) Gotland är bra grejer =)



Måste ses snart!!!! Jag är ledig nästa tisdag och onsdag om du vill hänga =)



KRAM

2010-01-09 @ 22:18:27
Postat av: Lina

Jag har inte UNT, berätta!!!



Kan vi göra något så att Paul vill flytta upp hit ännu mera?!! Vi vill ha er här!! :-D

2010-01-11 @ 08:49:36
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0