Kalas och jobb


Natten består av jobb. Segt som tusan och än har jag 6,5 timma kvar.

1 årskalaset är avklarat. Var fasen tog tiden vägen?? När hann Alfons bli ett år? I vilket fall blev kalaset mycket lyckat. Alfons verkar nöjd med sina presenter och tårtan verkade uppskattad. Bobycaren klättras det flitigt på:-)

I övrigt spelar vi mycket tvspel, umgås med Sandra och Erling, slappar, jobbar och njuter av att Paulan är hemma och är ledig. Dock jobbar jag en del nu i två veckor, men nästa helg bär det av till Gotland...ska bli så himla mysigt att komma iväg en vecka.




Alfons och kusin Evert





Alfons och farmor





Morfar och farfar






Kalasgäster, Moster Jula, kusin Evert, G-Mosta, G-kusin och G-morbror




Moster Sofia och morbror Björn



Humle & Dumle




Den offantligt goda tårtan




Världens sötaste 1 åring



Avslutar med en bild på mina killar. Jag längtar efter dom ikväll.


Kommentarer
Postat av: Lina

Asså Affe eeeeeee för lik sin morfar!!!

men söt ändå! hi hi

kraaaaaaam

2010-08-02 @ 11:38:22
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0