Surt


Ingen bra kväll. Irriterad på folk som väcker mitt barn, det går inte att ladda upp bilder. Till råga på allt jobbar mannen i huset kväll. kan det bli mycket mer irriterat?? Tror inte det. Jag är kass på att blogga har jag insett. Saknar mamma, pappa, Tobias, Sofia, Julia, Leo och självklart Stajjna, Björn och Evelajjna!

Nästa vecka styr båten oss mot Gotland, ska bli för jäkla skönt att åka på minisemester. Hade hoppats på en tur till Kneippbyn, har nog inte varit där sen jag och Frida krockade ihop i kapten Långstrumps skepp:-) Men det blev inget av med det, dom öppnar den 13 maj. Vi får hitta på annat mys. Hoppas solen ska lysa så vi kan strosa på Visbys gator och bara njuta av att det inte är vardag med jobb.
10 dagar återstår - Gotland here we come!






Kommentarer
Postat av: mosta Á

jag är lite avis, saknar oxå Gotland. Men som sagt det finns de som behöver mig mera i påsk. (arbetet).

Hoppas att du är väl förberedd på nästa onsdag. Jag säger som jag alltid har sagt: Du är inte 40.

PIÖ/ G-MOSTA

2010-03-30 @ 07:31:00
Postat av: Mamma

För oss är det nära till Gotland nu. Vad är det som händer nästa onsdag?

2010-03-30 @ 11:09:32
Postat av: Hille

Tatueringsdags mamsen:-) Anca tror hon ska lyckas övertala mig att inte göra det:-

Jobbar du hela påsken Anca? PIÖ

2010-03-30 @ 13:39:06
Postat av: Micaela

Mysigt med Gotland! Vi ska dit med mina föräldrar, min morfar med fru och förhoppningsvis mina syskon över midsommar.



Ska du tatuera dig!? Vad och vart? Nyfiken Jag har velat tatuera mig hela mitt liv! Tog kontakt med ett ställe härom veckan men dom vill inte tatuera så länge man ammar. Men i höst ska det bli av så är det bara. Min syster har plötsligt skaffat tre tatueringar på ett halvår och jag va totalt övertygad om att jag skulle vara först... =)



Hoppas allt är bra annars!

2010-04-07 @ 16:12:07
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Micaela

Har också funderat på barnens namn på handleden! Har iaf bestämt att namnen ska tatueras någonstans och har alltid vetat att jag ska ha någon typ av tatuering på handleden, sen om det blir namnen just där vet jag inte riktigt än.



Ett ställe som heter Lickershamn, där Gotlands högsta rauk finns, om du vet. Norra Gotland, på Visbysidan. Pappa är uppväxt där under sommarlov, massa släktingar där i krokarna!



Det går bra att vara fyra! =) Max va understimulerad och lätt trotsig första veckorna men vande sig ganska snabbt. Känns väldigt naturligt faktiskt!



Ska bli spännande att se bilden på tatueringen!

2010-04-08 @ 19:42:12
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Anna S

Hej kompis!!



När ska vi ses?? Jag börjar min praktik nästa vecka...så då kanske jag kommer från jobbet lite tidigare mot vad jag brukar =) Så vi kanske kan boka in en fika i Hovet snart =) Saknar dig

Kram

2010-04-12 @ 22:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0