Long time no see....


Jag är kass på det här, har ingen motivation...men i vilket fall som ni alla vet så ska en liten groda anlända till oss om ganska precis två månader. Imorgon ska vi förhoppningsvis få veta exakt vilken dag H*n kommer.
Alfons ska "klappa magen fint" i tid och otid:-) Söta lilla unge:-)
Händer rätt mycket just nu, en del saker jobbigare än andra...men snart hoppas jag det vänder och att allt är som vanligt igen.
Bjuder på en bild på Alfons och hans lillasyster/bror (som eventuellt är en lillasyster)








Kommentarer
Postat av: marih

Mysig bild! Spännande med ytterligare ett tillskott ;)



Trevlig helg!

2011-02-18 @ 10:53:58
URL: http://marih.blogg.se/
Postat av: Micaela

Gull!! =)



Om jag har hängt med rätt så blir du snittad? Minns att det va nåt med förra förlossningen men jag minns inte vad?



Hoppas ni mår bra!

Kram

2011-02-24 @ 13:43:31
URL: http://micaelasruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0